Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Kristin Nilsson - 19 juni 2011 18:36

Helgen har vart kanon trots regnet, sov hos föräldrarna fredag till lördag med god middag och lite vin och musik! Sen har vi vart på Vilsta marknad men inte hittat något speciellt, samma saker varje år...


Min dotter befinner sig just nu i en hemsk trotsålder, så jag kom på att jag nog måste hitta mej något intresse, någonting så jag kan komma iväg någon timme varje vecka och få bara vara MIG! Men vad har jag för intresse då?! Kan ju inte gå på tuna någon kväll i veckan, då skulle det bli så fruktansvärt dyrt! Yoga, då får jag ju dessutom koppla av, gym är ju inte min grej, annars vore det ju nyttigt på samma gång. vad har folk egentligen för intressen eller hobbys?! Mitt liv består ju bara av min familj, nog för att det räcker och blir över, det är inte så jag menar, men ibland måste man ju få göra någonting för sig själv! Måste nog googla lite på det så får jag se vad jag finner! '


Imorgon är det dags att jobba kväll igen, så jag ska nog hinna med frisören innan och ett möte med min Partigruppledare för lite uppdateringar innan Tisdagens KF..

Midsommar snart också, närmare bestämt på fredag, vi brukar alltid fira det hemma hos mina föräldrar men iår funderar vi på att ta husvagnen och åka iväg bara familjen och ha lite plockbord i vagnen och bara vila! Men ingenting bestämt än dock, vill ju samtidigt inte bryta traditioner..


Just nu har jag kvällsmys med familjen, pappa R var hos en vän så jag och dottern släckte ner i vardagsrummet och sprang ner till affären och köpte cola, popcorn och Ben&Jerry's och ringde hem honom som en lite överraskning, Dottern tyckte det var jätte kul att göra överraskning och planera och fixa mys här hemma, och pappa R möttes av en stor kram i dörren..


Nu ska jag läsa lite handlingar inför KF och mysa klart med familjen innan det är daxs för sängen!


Dagens undring?! Kan man tappa bort sig själv om man inte får någon egentid, eller måste man bara ha ett eget intresse för att fylla upp sin egoism en aning?!


Presentation


En helt "vanlig" sverigedeokrat och småbarnsmamma med en massa tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards