Direktlänk till inlägg 13 juni 2011

En uppskakande helg!

Av Kristin Nilsson - 13 juni 2011 15:14

Helgen började kanon, mycket sol och vindstilla.

Syster fyllde 30 år på lördagen, så hela familjen åkte dit på dagen, alla firade, åt gott och hade det bra, jag och sambon åkte hem till Mor och Far efteråt för att lämna dottern som skulle sova där över natten då vi skulle partaja lite med syrran, pappa var glad och som vanligt hela dagen, men när vi äter middag försvinner han iväg ett tag för att sedan komma tillbaka med gråten i halsen och talar om att farmor har gått bort natten till lördag! Vi visste att farmor var dålig och gammal och kanske inte hade så lång tid kvar men det kom ändå som en stor chock, som ett slag i magen och en bit av mitt hjärta som någon slitit ut!


Min farmor har betytt så oerhört mycket för hela familjen, hon har alltid funnits där som en männsika som alltid haft så mycket styrka och kraft att dela med sig av och så är hon plötsligt borta... Hoppas hon har det bra där hon är nu och att alla värkar är borta och att hon är som ung och pigg igen!


Jag älskar dej farmor och vet att du alltid kommer att vara med mig som en skyddsängel som jag kan vända mig till !! Vila i frid 1923-2011 <3

 

 

 

Min dotter ligger sjuk och jag är i sorg så vi stannade hemma idag.. just nu sover lillstumpan, så jag ska väl egentligen sätta fart med lite nyttigheter, men det är så tråkigt så det var lite dator.. sen bär det av till Jula för att införskaffa mig lite nät till Happy och Fantasy!




Dagens undring?! Finns det något liv efter detta eller är det en evig fortsätting som en vandrande själ och skyddsängel?

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin Nilsson - 25 juni 2011 21:51

Nu har midsommar passerat och helgen har så här långt vart kanon. God mat och lek med dom små hemma hos Mor och Far, sov i husvagnen.. eller sov och sov, slogs halva natten om det enda täcket vi tog med! W kom inte i säng förns kl 23 någonting, och...

Av Kristin Nilsson - 19 juni 2011 18:36

Helgen har vart kanon trots regnet, sov hos föräldrarna fredag till lördag med god middag och lite vin och musik! Sen har vi vart på Vilsta marknad men inte hittat något speciellt, samma saker varje år...   Min dotter befinner sig just nu i en he...

Av Kristin Nilsson - 17 juni 2011 15:40

Har jobbat i 2 dagar nu så det ska bli skönt med helg.. Jag fick ett mycket roligt besked idag, 6månaders anställning efter en månad på jobbet! och en stor drös med massa beröm, det behövde jag efter mitt förra jobb med bara massa skit hur bra man ...

Av Kristin Nilsson - 14 juni 2011 14:02

Hemma idag igen,  skönt men man blir lite rastlös. Jag skulle just sätta fart att ta lite disk men jag fick syn på datorn istället.. denna dag blir nog ganska lugn, ska umgås med min lilla sjukling och ev kommer syster med sonen hit, så blir det ...

Presentation


En helt "vanlig" sverigedeokrat och småbarnsmamma med en massa tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards