Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Kristin Nilsson - 17 juni 2011 15:40

Har jobbat i 2 dagar nu så det ska bli skönt med helg..

Jag fick ett mycket roligt besked idag, 6månaders anställning efter en månad på jobbet! och en stor drös med massa beröm, det behövde jag efter mitt förra jobb med bara massa skit hur bra man än jobbade .. så knäckt spräck potatismos på dom !! Ikväll bär det av till Mor och Far och äta gott och bara ha helg!


Tänkte på chefer, hur kan det skilja så mycket på olika chefer?! Vissa tror jag blir chefer för att dom vill ha makt över andra, och vissa för att dom faktiskt tycker det är kul att det är dom som sprider glädje och beröm och får sin personal att må bra och jobba bra..


Nej nu måste jag slita mig ur soffan och göra någon nytta! :)



Dagens undring?! Kan det vara så att folk som blivit mobbade som barn blir chefer i stort sett för att få ge igen?!

Presentation


En helt "vanlig" sverigedeokrat och småbarnsmamma med en massa tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards